Լեզվական Աշխատանք 280-283

280. Նախադասությունները լրացրո՛ւ: Գրածդ բայերն ընդգծիր:

Աշխարհը շատ ուրախ կլինի, եթե պատերազմեր չլինեն:
Մարդիկ շատ բարի կլինեն, եթե ջղայնություն չի լինի:
Ապրելը շատ անհետաքրքիր կլինի, եթե ոչ մի բան չլսվի և չտեսնվի:
Նրա աչքի լույսը կդառնաս, եթե բարի լինես:

281. Նախադասությունները լրացրո՛ւ: Գրածդ բայերն ընդգծի՛ր:

Աշխարհը շատ տխուր կլինի, եթե հետաքրքիր տեղեր չլինի:
Ամեն օր դպրոց գալը տոն կլինի, եթե միշտ Սեպտեմբերի 1-ը լինի:
Աշխարհում ամենաերջանիկ մարդը կլինեմ, եթե իմ երազանքները կատարվեն:
Փողոցում ոչ մի ավտոմեքենա չի լինի, եթե Մետալ չլինի:

282. Նախադասությունները լրացրո՛ւ: Գրածդ բայերն ընդգծի՛ր:

Եթե ոչ մեկին ոչինչ չարգելեն, աշխարհը կլինի կամ ուրախ կամ թափված:
Եթե մարդիկ լաց լինելն ու ծիծաղելը մոռանան կարևոր էմոցիաները կկորեն և մարդիկ իրար հետ նորմալ չեն ապրի:
Եթե մեր գրադարանի բոլոր գրքերը կարդաս, շատ խելացի կդառնաս։
Եթե դպրոցական օրենքները աշակերտները հաստատեն, աշակերտները տնօրենի տեղը կլինեն:

283. Նախադասությունները լրացրո՛ւ: Գրածդ բայերն ընդգծի՛ր:

Եթե տիեզերագնաց դառնամ, կբերեմ լուսնից քար:
Եթե իմ բոլոր երազանքներն իրականանան, ես երջանիկ կլինեմ:
Եթե նախօրոք ամեն ինչ հայտնի լինի, ես կիմանամ մյուս օրը ինչ, կլինի։
Եթե ժամանակ ունենամ, ես կվայելեմ սաղ կյանքս:




Հարցեր՝ ընկերոջին

Եթե բնակարաներ չլիներ ․․․․․․․․․․․․։
Եթե աշխարքում միշտ անձրև լինի ․․․․․․․․․․․։
Եթե դպրոց չլիներ ․․․․․․․․․․․․։
Եթե մարդկանց տեղը ռոբոտ լիներ ․․․․․․․․․․։


Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով