Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Բլոգային աշխատանք

Սա իմ Բլոգի հղումն է, Իմ բլոգի առաջին կարգը Մայրենի է եղել, Իսկ իմ առաջին հղումը սա է։

Ես իմ բլոգի մեջ ունեմ 23 կարգ ամենաքիչը նյութ ունեցող կարգը դա 3D Մոդելավորումն է, որովհետև մենք այնտեղ ուրիշ գործ էինք անում և բլոգը մոռացել էինք։

Իսկ սրանք իմ կարգերն էն։
3D Մոդելավորում
«Ելք» ստուգատես
Ամառային ճամբար 2023
Անգլերեն
Անհատական Աշխատանք։ Մայրենի
Անհատական պլան
Առողջ սնունդ
Բնագիտություն
Ես և շրջակա
Երաժտություն

Ինքնաստուգում

Հայրենագիտություն

Հայրենագիտություն 5
Հաշվետվություն
Ձմեռային Ճամբար 2023
Ձմեռային ճամբար 2024
Ճամփորդություններ
Մաթեմատիկա
Մաթեմատիկայի ելք ստուգատես
Մայրենի
Ուսումնական պլան
Պատկերասրահ
Ռուսերեն


Իմ դասարանից դուր է գալիս իմ ընկերոջ բլոգը, որովհետև նա աշխատասեր և ամեն նյութ դնում է։


Իմ ծնողները բլոգի մասին ասում էն, որ ուսուցողական լավ է, իսկ ես ասում եմ, որ նորմալ։


Սա իմ հետազոտական աշխատանքն է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով