Ճամփորդություն դեպի Ապարանի ջրամբար

Բարև՝ ձեզ ես Էրիկն եմ և ես ձեզ կպատմեմ թե՝ մենք մեր ճամփորդությունը Ապարանի ջրամբար ամսի 27.05.2022:

Մենք, որ գնացինք Ապարան միքիջ քայլեցինք ես ասեցի.

-Ամենա լավ տեղը ջրի գործարան է իսկ ամենա սիրուն տեղը Ապարան,-Մենք տանում էինք մեր հետ զամբյուղ որի մեջ կար կախարդանքներ և իմ կախարդանքը սա է Բասեն, մեռնիմ Արազիդ: Ընձի հասու մուրազիս:

Շատ շատ քայլեցինք, որ վերջի վերջով հասանք անտառ:Եվ իմ ընկերը Արեգը ասեց.

-Անտառը տառ չունի,-Մենք ասեցինք

-Ինչու,-Ինքը ասեց

-Որովհետև ան-տառ:

Եվ մենք անտառում գտանք այնտեղ որտեղ մենք կարանք հաց ուտել:Մենք նախաճաշեցինք և ելի քայլեցինք և մեզ ասեցին ծաղիկ քաղեք, բայց չարմատով:Հետո, որ մենք ավելի շատ քայլեցինք և մեզ ասեցին:

-Գտեք 7 տարբեր քար,-Եվ ես Էդուարդը,Արեգը և Ավետը միասին գտանք 7 տարբեր քար և մենք էլի քայլեցինք ու ճաշեցինք և էլի քայլեցինք:Եվ գնացինք մի տեղ որտեղ մենք երգեցինք

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով